Bolu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
Increase text size Decrease text size Print

Kalite Politikamız

  • Sağlıkta Ulusal Akreditasyon Sisteminin ilgili Sekreterliklerde ve bağlı sağlık tesisilerinde etkin, verimli ve gelişime açık şekilde uygulanmasını sağlamak
  • Deneyimli, profesyonel kadrosu ve tüm çalışanların katılımı ile sunulan hizmete uluslararası nitelik kazandırmak
  • Bilimsel ve Teknolojik olarak, tüm sağlık tesislerimizde koruyucu ve yataklı sağlık hizmetlerini ileri düzey standartlara ulaştırmak
  • Sağlık hizmetine erişimi kolaylaştırmak
  • Toplumun, ihtiyaçları doğrultusunda en etkin şekilde sağlık hizmetinden faydalanmasını sağlamakSürekli eğitimi hedefleyerek çalışanların uluslararası kongre / seminer / yayınlara katılımını desteklemek
  • Sürekli iyileştirme kapsamında süreçlerimizin verimliliğini uluslararası seviyeye yükseltmek.
  • Bu doğrultuda değerlendirme yaparak performansınızı geliştirecek kalıcı ve nitelikli düzenlemeler yapmak
  • Tüm sağlık tesislerimizin iş sağlığı güvenliği, tesis güvenliği ve hasta güvenliği kapsamında gerekli önlemleri alarak oluşabilecek sorunlar karşısında ve belirlenen süreçlerde aktif, hızlı çözümler oluşturmak
  • Sekreterliğimize bağlı ikinci ve üçüncü basamak sağlık hizmeti veren hastanelerimizin ve Ağız Diş Merkezlerinin açılması, işletilmesi, faaliyetlerinin izlenmesi, değerlendirilmesi ve denetlenmesini sağlamak